
Na příkladu Jižní Afriky, kde je rozhlas stále nejrozšířenějším médiem, afrikanistka Irina Turner z University of Bayreuth ukáže, jak komerční logika sociálních sítí ovlivňuje podobu současného rozhlasového vysílání. Jak se rádio stává nástrojem tzv. crossmedia marketingu? A jak se odchyluje od svého primárního účelu poskytovat službu veřejnosti – tedy nezávisle a nestranně šířit informace? // Irina Turner, an africanist from University of Bayreuth, will show how commercial logics of social media in particular affect the public airwave space using South Africa – where radio remains the most widespread medium – as an example. How is radio becoming an instrument of cross-media marketing? And might radio drift away from its core purpose of providing a public space for content of general public interest?
Podrobnosti události
- Začátek události
- 19. 6. 2019 15:30 - 17:30
- Místo konání
- Hybernská 4, Praha 1 (Kampus Hybernská, místnost 3D)
- Webové stránky
- http://www.kampushybernska.cz/2019/06/03/does-facebook-eat-up-public-airwaves-the-impact-of-media-convergence-on-radio-in-south-africa/
- Typ události
- Kampus Hybernská, Konference a přednášky
- Přílohy
- Abstrakta