V rámci semináře prof. Františka Čermáka proběhne v letním semestru 2016/2017 druhé setkání zájemců z řad akademiků a doktorandů, tentokrát se zahraničním hostem. Jste srdečně zváni!
Anotace: Na výstavbě reklamního komunikátu mívají mnohdy významný podíl frazémy, často modifikované. Někdy v reklamě dokonce fungují jako její konstitutivní prvek. V této funkci se nejen podílí na konstrukci hlavního textu reklamy, ale mohou tvořit i slogan nebo jméno firmy či produktu. Na pozadí kvalitativní analýzy tištěných, rozhlasových, televizních a internetových reklam představí referát návrh na typologii těchto reklamotvorných frazémů.
Podrobnosti události
- Začátek události
- 22. 3. 2017 9:00 - 10:30
- Místo konání
- nám. Jana Palacha 2, Praha 1 (FF UK, místnost 417)
- Webové stránky
- http://ubs.ff.cuni.cz/cs/o-katedre/interni-seminar/
- Organizátor
- ÚBS FF UK
- Typ události
- Konference a přednášky