Studium

Pracovní příležitosti pro studenty

KONTAKT

STUDIJNÍ ODDĚLENÍ

Mgr. Natália Přibylová

tel. +420 221 619 325

hl. budova, 1. p, místnost 124

VÝZVA PRO ZAMĚSTNAVATELE

Vážení zaměstnavatelé,

své nabídky pracovních příležitostí pro studenty FF UK zasílejte prosím na uvedený kontakt. Uvádějte prosím data, do kdy je možné se na dané pozice hlásit a/nebo kdy je předpokládaný nástup. Nabídky budou zveřejněny po dobu maximálně tří měsíců.

Děkujeme.

(Detaily pracovních nabídek je možné prohlížet po rozkliknutí konkrétní pracovní nabídky.)

Administrativní sekretář/ka, Atingo (BRIGÁDA LÉTO 2024)

Jsme překladatelská agentura zabývající se překlady, lokalizací textů a webových vyhledávačů, tlumočením a prováděním odborných jazykových korektur.

V současné době potřebujeme posílit administrativu naší firmy, a z tohoto důvodu hledáme brigádníky na místo: administrativní sekretář/ka, který zajišťuje prvotní komunikaci s klienty a dodavateli a související činnosti.

Náplň práce:

• zpracování došlé e-mailové pošty a její roztřídění pro další zpracování, odesílání vyhotovených zakázek a jejich předúčtování, sledování zakázek v on-line prostředí, příjem telefonních hovorů
• práce s textem, formální kontrola úplnosti zpracovávaných dokumentů a elementární grafická úprava (převážně ve Wordu)

Požadované znalosti a zkušenosti:

• spolehlivost
• snaha učit se nové technologie, pozitivní přístup k práci s novými technologiemi včetně AI
• uživatelská znalost MS Office
• selský rozum
• schopnost zvládat nárazové návaly práce
• orientaci v souběžném řešení více úloh
• pečlivost
• zájem o chod společnosti a snaha o vytváření dobrého pracovního prostředí

Nabízíme:

• různorodou práci v rámci brigády v letních měsících, zaučení v červnu 2024
• příjemné pracovní prostředí
• možnost dalšího rozvoje, příp. i další spolupráce

V případě, že Vás naše nabídka oslovila, zašlete svůj životopis a motivační dopis na e-mailovou adresu atingo@atingo.cz. Do předmětu uveďte „BRIGÁDA – administrativní sekretářka“. Poté Vám zašleme dotazník a po jeho vyhodnocení se s úspěšnými uchazeči telefonicky spojíme.

Zveřejněno: 17. 06. 2024

Sociální pracovník nizkoprahového centra pro děti a mládež, Armáda spásy

Posláním Armády spásy je naplňování potřeb lidí, kteří zažívají ohrožení, osamělost, nemoc, zdravotní postižení, sociální vyloučení a jsou jinak potřební. Jsme nezisková organizace s celorepublikovou působností a přibližně 800 zaměstnanci. Centrum sociálních služeb Staňkova v Brně provozuje tři nízkoprahová centra pro děti a mládež Jonáš, Lavina a Dživipen a také Terénní programy Prevence bezdomovectví. Nabízíme práci v mladém pohodovém kolektivu, která není stereotypní a můžete v ní uplatnit své schopnosti a nápady.

Hledáme člověka, který je schopný samostatné i týmové práce, je motivovaný a má zájem o práci s cílovou skupinou dětmi a mládeží od 6-26 let, umí naslouchat a dobře komunikovat, je tvůrčí a aktivně se podílí na rozvoji sociální služby, je schopný profesionálního vystupování a je schopný sebereflexe a ochotný se učit nové věci.

Na pracovní pozici Vás čeká:

• pomoc při řešení nepříznivé sociální situace klientů
• práce v terénu, kontakt s klienty v jejich přirozeném prostředí
• administrativní činnost
• podílení se na tvorbě pracovních metodik, síťování s ostatními organizacemi a prezentace služby
• sociální práce s dětmi a mládeží od 6-17 let
• vedení agendy uživatelů
• práce v terénu i kanceláři
• možnost dalšího vzdělávání a profesního i osobního růstu
• práci v mladém kolektivu, která není stereotypní a můžete v ní uplatnit své schopnosti a nápady

Rádi nabídneme:

• nástupní mzdu 32.100 Kč (mzdové rozpětí do 44.400 Kč)
• plný úvazek 37,5 hod/týden
• stravenky v hodnotě 120 Kč na stravenkové kartě
• 5 týdnů dovolené
• zázemí mezinárodní křesťanské organizace
• možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu, supervize
• účast na konferencích a interním vzdělávání
• společný teambuilding
• mladý pohodový kolektiv a dobrou kávu

Jak si Vás představujeme / Předpoklady pro výkon pozice:

• máte odbornou způsobilost v oboru sociální práce dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách §110 (min. VOŠ)
• máte čistý trestní rejstřík a zdravotní způsobilost
• organizační a komunikační dovednosti
• respektujete křesťanské hodnoty Armády spásy
• ovládáte základy práce s PC
• výhodou je zkušenost s terénní prací či zkušenost s prací v neziskové organizaci

Místo výkonu práce:

Brno

Předpokládaný termín nástupu:

1.8.2024 nebo dle dohody

Další informace / průběh výběrového řízení:

• V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete Váš strukturovaný životopis s motivačním dopisem na emailovou adresu jana.wildova@armadaspasy.cz
• Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení: 30.6.2024
• Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru, který proběhne v Centru sociálních služeb, Nízkoprahové centrum pro děti a mládež Lavina, na Staňkově 354/, 602 00 Brno.
O termínu budou informováni.

Kontaktní osoba
Bližší informace o pozici získáte na uvedené emailové adrese nebo u Ing. Mgr. Jany Wildové, vedoucí NCDM Centra sociálních služeb Staňkova, tel: +420 773 770 232

Zveřejněno: 17. 06. 2024

Praxe v respektujících školičkách pro student(k)y pedagogických oborů a kurzů
- Sto skupin, z. s.

Právě studujete pedagogický obor nebo zrovna absolvujete kurz chůvy? Něco pro vás máme 🙂

Zveřejněno: 13. 06. 2024

Ministerstvo vnitra hledá uchazeče o pracovní/služební místo

Pokud Vás zajímá, jak funguje Ministerstvo vnitra, chcete poznat strukturu úřadu a podílet se na plnění úkolů státní správy, přihlaste se do našeho výběrového řízení.
Volné místo je v odboru legislativy a koordinace předpisů Ministerstva vnitra.

Základní informace:

• místo výkonu služby: Praha;
• poměr na dobu neurčitou;
• plný úvazek;
• místo je zařazeno v 10. platové třídě (plat podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., podle let započitatelné praxe rozpětí 23.390 – 34.370 + osobní příplatek);
• Nástup možný již během prázdnin, případně od září

Stručná charakteristika vykonávané činnosti:

• zajišťování spisové služby odboru;
• vykonávání legislativně technických úprav zejména vnitřních předpisů ministerstva;
• zpracovávání stanovisek k legislativním i nelegislativním materiálům, které odbor obdrží k posouzení;
• podílení se na zabezpečování úkolů sekretariátu ředitele odboru.

Požadavky:

• vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program;
• trestní bezúhonnost;
• znalost MS Office, Outlook;
• schopnost týmové spolupráce, spolehlivost, pečlivost;
• znalost práce se systémem spisové služby Ginis výhodou.

Nabízíme:

• stabilní zaměstnání;
• zvýhodněné závodní stravování;
• příspěvek z Fondu kulturních a sociálních potřeb;
• 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna;
• home office.

Pro bližší informace se mi ozvěte na níže uvedený kontakt:
Mgr. Tereza Šubrtová 974 817 303, tereza.subrtova@mvcr.cz

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na adresu: tereza.subrtova@mvcr.cz a uveďte do předmětu „uchazeč o práci na odboru legislativy“.

Zveřejněno: 12. 06. 2024

Junior zpracovatel/ka dat

Hledáte si brigádu při studiu? Nebojíte se čísel, ale naopak Vás baví? Máte analytické myšlení? Zajímá Vás výzkum? Tak to jste tu správně: právě hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici specialisty/ky statistického zpracování dat. Praxe není nutná!

Kdo jsme?

ResSOLUTION Group s.r.o. je renomovaná česká výzkumná agentura s rodinnou atmosférou, sídlem na pražském Žižkově a bohatými zkušenostmi v oblasti průzkumu trhu.

Co u nás budete dělat?

Hlavní náplní práce je zpracování dat z našich výzkumů. To znamená pomoc s formální přípravou dotazníků a po uzavření výzkumu zpracování odpovědi do „srozumitelné“ formy (tabulky, prezentace…) podle požadavků klientů.

Koho hledáme?

Kolegu/kolegyni na částečný úvazek (DPP), které/mu nechybí:

– Pracovitost, přemýšlivost a iniciativní přístup k práci;
– Kladný vztah k číslům a analytické myšlení;
– Pečlivost, přesnost, systematičnost;
– Schopnost rychle se učit novým věcem;
– Znalost práce s MS Office (především s Excelem).

Náš tým funguje na principech férovosti a pečlivosti a každodenní úkoly plníme ve stanovených termínech. Zapadnete mezi nás? 🙂

Co Vám za to nabízíme?

– Činnost na zajímavých výzkumných projektech pro klienty z různých sektorů.
– Neformální prostředí a mladý a přátelský kolektiv lidí, kteří spolu rádi tráví čas i mimo práci.
– Příležitost skvěle nastartovat Vaši kariéru v oblasti výzkumu.
– Samozřejmostí je zaškolení a seznámení s tím, jak to v oboru chodí.
– Interní odborná školení, které Vám pomohou s profesním rozvojem.
– Pravidelné týmové soutěže, grilovačky, dobročinné akce nebo promítání filmů.
– Krásný výhled na Žižkovskou věž přímo z kanceláří 🙂

Máte zájem o HPP? Ozvěte se nám také!
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám své aktuální CV na e-mail jobs@ressolution.cz. Těšíme se, až se s Vámi poznáme!

Zveřejněno: 15. 4. 2024

Sociální pracovník SOS Kompas Kolín
Jaké máme požadavky:

• VOŠ/VŠ vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• praxe v sociálních službách
• řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
• uživatelská znalost MS Office (zejména MS Word a MS Excel)
• organizační schopnosti a zodpovědnost
• pečlivost, empatický přístup, dobré komunikační schopnosti, časovou flexibilitu
• motivace k osobnímu rozvoji v problematice práce s dětmi a rodinou
• odolnost vůči stresu

Co budete dělat:

• podporovat rodiny s dětmi, aby samostatně zvládly svou nepříznivou sociální a ekonomickou situaci, posilovat rodičovské kompetence rodičů, aby vytvářeli podnětné a bezpečné prostředí pro své děti, doprovázet rodiny v rozšiřování přirozené sociální sítě rodiny, působit preventivně proti umístění dítěte mimo rodinu
• vyhodnocovat spolupráci s uživateli (individuální plánování) a vést spisovou dokumentaci, zpracovávat zprávy pro OSPOD
• poskytovat základní sociálně-právní poradenství
• úzce spolupracovat s pracovníky OSPOD, školami, volnočasovými zařízeními, úřady, psychology a dalšími odborníky
• aktivně se podílet na zvyšování kvality služeb

Co Vám můžeme nabídnout:

• 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně)
• stravenkový paušál 75 Kč/den
• možnost Home office
• pružná pracovní doba
• stabilitu, jistotu a budoucnost organizace
• příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody

Termín nástupu: ihned/dohodou
Forma: pracovní smlouva na plný úvazek
Místo pracoviště: adresa kanceláře služby: Mostní 70, Kolín

Výběrové řízení bude probíhat online a v Praze na adrese Strakonická 98, Praha 5 – Lahovice.
Strukturovaný životopis a stručný motivační dopis zasílejte na tereza.cechova@sos-vesnicky.cz
Oba dokumenty jsou základní podmínkou pro zařazení do výběrového řízení.

Zveřejněno: 15. 4. 2024

Sociální pracovník SOS Kompas Praha
Jaké máme požadavky:

• VOŠ/VŠ vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• praxe v sociálních službách
• řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
• uživatelská znalost MS Office (zejména MS Word a MS Excel)
• organizační schopnosti a zodpovědnost
• pečlivost, empatický přístup, dobré komunikační schopnosti, časovou flexibilitu
• motivace k osobnímu rozvoji v problematice práce s dětmi a rodinou
• odolnost vůči stresu

Co budete dělat:

• podporovat rodiny s dětmi, aby samostatně zvládly svou nepříznivou sociální a ekonomickou situaci, posilovat rodičovské kompetence rodičů, aby vytvářeli podnětné a bezpečné prostředí pro své děti, doprovázet rodiny v rozšiřování přirozené sociální sítě rodiny, působit preventivně proti umístění dítěte mimo rodinu
• vyhodnocovat spolupráci s uživateli (individuální plánování) a vést spisovou dokumentaci, zpracovávat zprávy pro OSPOD
• poskytovat základní sociálně-právní poradenství
• úzce spolupracovat s pracovníky OSPOD, školami, volnočasovými zařízeními, úřady, psychology a dalšími odborníky
• aktivně se podílet na zvyšování kvality služeb

Co Vám můžeme nabídnout:

• 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně)
• stravenkový paušál 75 Kč/den
• možnost Home office
• pružná pracovní doba
• stabilitu, jistotu a budoucnost organizace
• příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody

Termín nástupu: ihned/dohodou
Forma: pracovní smlouva na plný úvazek
Místo pracoviště: adresa kanceláře služby: Husinecká 567/3, Praha 3

Výběrové řízení bude probíhat online a v Praze na adrese Strakonická 98, Praha 5 – Lahovice.
Strukturovaný životopis a stručný motivační dopis zasílejte na tereza.cechova@sos-vesnicky.cz
Oba dokumenty jsou základní podmínkou pro zařazení do výběrového řízení.

Zveřejněno: 15. 4. 2024

Psycholog v Pedagogicko-psychologické poradně Jičín
Požadujeme:

– magisterské VŠ – jednooborová psychologie
– schopnost komunikace a jednání s lidmi
– spolehlivost, zodpovědnost, tvořivost
– kladný vztah k dětem
– pracovitost

Nabízíme:

– práci na úvazek 1,0 i částečný
– nástup možný ihned
– dovolená 40 dnů, možnost indispozičního a studijního volna
– finanční podpora odborného a osobnostního vzdělávání
– supervize, intervize, zapojení do růstových profesních skupin
– týmová podpora, odborné vedení začínajících pracovníků
– jistota stabilní práce
– práce v nově zrekonstruovaném prostředí v pohádkovém městě Jičín
– možnost seberealizace v rámci diagnostiky i intervenčních programů individuálních i skupinových

Kontakujte nás: a.chudobova@pppjicin.cz, 17. listopadu 861, 506 01 Jičín.
Více informací: https://www.poradenstvikhk.cz/ppp/ppp-jicin/

Zveřejněno: 15. 4. 2024

Školní psycholog, ZŠ Hostivice Praha

Základní škola Hostivice Praha – západ přijme školního psychologa na plný úvazek.
Předpokladem je ukončené magisterské studium jednooborové psychologie, základní zkušenosti z práce s dětmi a dokončený nebo alespoň započatý akreditovaný výcvik v psychoterapii.
Plat až 70.000,- Kč/měsíčně. Nástup možný ihned.
Nabídky s životopisem zasílejte na adresu: hana.ptackova@zshostivice.cz

Zveřejněno: 9. 4. 2024

Sociální pracovník programu Šance ve STŘEDu, Třebíč
Rámcová náplň práce:

– sociální práce s dětmi a mládeží s rizikovými projevy chování
– sociálně-výchovná činnost s klienty
– ambulantní forma práce
– spolupráce na tvorbě metodických materiálů služby

Požadujeme:

– VŠ, VOŠ vzdělání a odborná způsobilost dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách (sociální pracovník – nejedná se o pracovníka v sociálních službách, psycholog, speciální pedagog)
– trestní bezúhonnost
– schopnost komunikace a práce s dětmi a mládeží
– samostatnost v rozhodování a flexibilitu
– ochotu pracovat v odpoledních hodinách
– zodpovědnost a spolehlivost
– ochotu dále se vzdělávat
– znalost práce na PC
– řidičský průkaz B
– praxe v oboru vítána
– praxe v individuálním plánování s klientem výhodou

Nabízíme:

– odpovídající platové ohodnocení
– 1,0 pracovní úvazek
– zaškolení a podporu (supervize, metodické vedení)
– zajímavou a kreativní práci v sociální oblasti
– prostor pro profesní a osobní růst
– 25 dní dovolené
– nástup možný ihned

Nazbytné náležitosti přihlášky:

– motivační dopis
– strukturovaný životopis
– čestné prohlášení o trestní bezúhonnosti (v případě přijetí je nutno doložit výpisem z rejstříku trestů)

Své žádosti zasílejte na adresu: STŘED, z. ú., Lenka Homolková, Mládežnická 229, 674 01 Třebíč nebo na e-mail: homolkova@stred.info
Bližší informace: Michaela Jeřábková, DiS., email: jerabkova@stred.info, tel. 775 725 601

Zveřejněno: 9. 4. 2024