(Detaily pracovních nabídek je možné prohlížet po rozkliknutí konkrétní pracovní nabídky.)
Jsme překladatelská agentura zabývající se překlady, lokalizací textů a webových vyhledávačů, tlumočením a prováděním odborných jazykových korektur.
V současné době potřebujeme posílit administrativu naší firmy, a z tohoto důvodu hledáme brigádníky na místo: administrativní sekretář/ka, který zajišťuje prvotní komunikaci s klienty a dodavateli a související činnosti.
Náplň práce:
• zpracování došlé e-mailové pošty a její roztřídění pro další zpracování, odesílání vyhotovených zakázek a jejich předúčtování, sledování zakázek v on-line prostředí, příjem telefonních hovorů
• práce s textem, formální kontrola úplnosti zpracovávaných dokumentů a elementární grafická úprava (převážně ve Wordu)
Požadované znalosti a zkušenosti:
• spolehlivost
• snaha učit se nové technologie, pozitivní přístup k práci s novými technologiemi včetně AI
• uživatelská znalost MS Office
• selský rozum
• schopnost zvládat nárazové návaly práce
• orientaci v souběžném řešení více úloh
• pečlivost
• zájem o chod společnosti a snaha o vytváření dobrého pracovního prostředí
Nabízíme:
• různorodou práci v rámci brigády v letních měsících, zaučení v červnu 2024
• příjemné pracovní prostředí
• možnost dalšího rozvoje, příp. i další spolupráce
V případě, že Vás naše nabídka oslovila, zašlete svůj životopis a motivační dopis na e-mailovou adresu atingo@atingo.cz. Do předmětu uveďte „BRIGÁDA – administrativní sekretářka“. Poté Vám zašleme dotazník a po jeho vyhodnocení se s úspěšnými uchazeči telefonicky spojíme.
Zveřejněno: 17. 06. 2024
Posláním Armády spásy je naplňování potřeb lidí, kteří zažívají ohrožení, osamělost, nemoc, zdravotní postižení, sociální vyloučení a jsou jinak potřební. Jsme nezisková organizace s celorepublikovou působností a přibližně 800 zaměstnanci. Centrum sociálních služeb Staňkova v Brně provozuje tři nízkoprahová centra pro děti a mládež Jonáš, Lavina a Dživipen a také Terénní programy Prevence bezdomovectví. Nabízíme práci v mladém pohodovém kolektivu, která není stereotypní a můžete v ní uplatnit své schopnosti a nápady.
Hledáme člověka, který je schopný samostatné i týmové práce, je motivovaný a má zájem o práci s cílovou skupinou dětmi a mládeží od 6-26 let, umí naslouchat a dobře komunikovat, je tvůrčí a aktivně se podílí na rozvoji sociální služby, je schopný profesionálního vystupování a je schopný sebereflexe a ochotný se učit nové věci.
Na pracovní pozici Vás čeká:
• pomoc při řešení nepříznivé sociální situace klientů
• práce v terénu, kontakt s klienty v jejich přirozeném prostředí
• administrativní činnost
• podílení se na tvorbě pracovních metodik, síťování s ostatními organizacemi a prezentace služby
• sociální práce s dětmi a mládeží od 6-17 let
• vedení agendy uživatelů
• práce v terénu i kanceláři
• možnost dalšího vzdělávání a profesního i osobního růstu
• práci v mladém kolektivu, která není stereotypní a můžete v ní uplatnit své schopnosti a nápady
Rádi nabídneme:
• nástupní mzdu 32.100 Kč (mzdové rozpětí do 44.400 Kč)
• plný úvazek 37,5 hod/týden
• stravenky v hodnotě 120 Kč na stravenkové kartě
• 5 týdnů dovolené
• zázemí mezinárodní křesťanské organizace
• možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu, supervize
• účast na konferencích a interním vzdělávání
• společný teambuilding
• mladý pohodový kolektiv a dobrou kávu
Jak si Vás představujeme / Předpoklady pro výkon pozice:
• máte odbornou způsobilost v oboru sociální práce dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách §110 (min. VOŠ)
• máte čistý trestní rejstřík a zdravotní způsobilost
• organizační a komunikační dovednosti
• respektujete křesťanské hodnoty Armády spásy
• ovládáte základy práce s PC
• výhodou je zkušenost s terénní prací či zkušenost s prací v neziskové organizaci
Místo výkonu práce:
Brno
Předpokládaný termín nástupu:
1.8.2024 nebo dle dohody
Další informace / průběh výběrového řízení:
• V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete Váš strukturovaný životopis s motivačním dopisem na emailovou adresu jana.wildova@armadaspasy.cz
• Uzávěrka přihlášek do výběrového řízení: 30.6.2024
• Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru, který proběhne v Centru sociálních služeb, Nízkoprahové centrum pro děti a mládež Lavina, na Staňkově 354/, 602 00 Brno.
O termínu budou informováni.
Kontaktní osoba
Bližší informace o pozici získáte na uvedené emailové adrese nebo u Ing. Mgr. Jany Wildové, vedoucí NCDM Centra sociálních služeb Staňkova, tel: +420 773 770 232
Zveřejněno: 17. 06. 2024
- Sto skupin, z. s.
Právě studujete pedagogický obor nebo zrovna absolvujete kurz chůvy? Něco pro vás máme 🙂
Zveřejněno: 13. 06. 2024
Pokud Vás zajímá, jak funguje Ministerstvo vnitra, chcete poznat strukturu úřadu a podílet se na plnění úkolů státní správy, přihlaste se do našeho výběrového řízení.
Volné místo je v odboru legislativy a koordinace předpisů Ministerstva vnitra.
Základní informace:
• místo výkonu služby: Praha;
• poměr na dobu neurčitou;
• plný úvazek;
• místo je zařazeno v 10. platové třídě (plat podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., podle let započitatelné praxe rozpětí 23.390 – 34.370 + osobní příplatek);
• Nástup možný již během prázdnin, případně od září
Stručná charakteristika vykonávané činnosti:
• zajišťování spisové služby odboru;
• vykonávání legislativně technických úprav zejména vnitřních předpisů ministerstva;
• zpracovávání stanovisek k legislativním i nelegislativním materiálům, které odbor obdrží k posouzení;
• podílení se na zabezpečování úkolů sekretariátu ředitele odboru.
Požadavky:
• vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program;
• trestní bezúhonnost;
• znalost MS Office, Outlook;
• schopnost týmové spolupráce, spolehlivost, pečlivost;
• znalost práce se systémem spisové služby Ginis výhodou.
Nabízíme:
• stabilní zaměstnání;
• zvýhodněné závodní stravování;
• příspěvek z Fondu kulturních a sociálních potřeb;
• 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna;
• home office.
Pro bližší informace se mi ozvěte na níže uvedený kontakt:
Mgr. Tereza Šubrtová 974 817 303, tereza.subrtova@mvcr.cz
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na adresu: tereza.subrtova@mvcr.cz a uveďte do předmětu „uchazeč o práci na odboru legislativy“.
Zveřejněno: 12. 06. 2024
Hledáte si brigádu při studiu? Nebojíte se čísel, ale naopak Vás baví? Máte analytické myšlení? Zajímá Vás výzkum? Tak to jste tu správně: právě hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici specialisty/ky statistického zpracování dat. Praxe není nutná!
Kdo jsme?
ResSOLUTION Group s.r.o. je renomovaná česká výzkumná agentura s rodinnou atmosférou, sídlem na pražském Žižkově a bohatými zkušenostmi v oblasti průzkumu trhu.
Co u nás budete dělat?
Hlavní náplní práce je zpracování dat z našich výzkumů. To znamená pomoc s formální přípravou dotazníků a po uzavření výzkumu zpracování odpovědi do „srozumitelné“ formy (tabulky, prezentace…) podle požadavků klientů.
Koho hledáme?
Kolegu/kolegyni na částečný úvazek (DPP), které/mu nechybí:
– Pracovitost, přemýšlivost a iniciativní přístup k práci;
– Kladný vztah k číslům a analytické myšlení;
– Pečlivost, přesnost, systematičnost;
– Schopnost rychle se učit novým věcem;
– Znalost práce s MS Office (především s Excelem).
Náš tým funguje na principech férovosti a pečlivosti a každodenní úkoly plníme ve stanovených termínech. Zapadnete mezi nás? 🙂
Co Vám za to nabízíme?
– Činnost na zajímavých výzkumných projektech pro klienty z různých sektorů.
– Neformální prostředí a mladý a přátelský kolektiv lidí, kteří spolu rádi tráví čas i mimo práci.
– Příležitost skvěle nastartovat Vaši kariéru v oblasti výzkumu.
– Samozřejmostí je zaškolení a seznámení s tím, jak to v oboru chodí.
– Interní odborná školení, které Vám pomohou s profesním rozvojem.
– Pravidelné týmové soutěže, grilovačky, dobročinné akce nebo promítání filmů.
– Krásný výhled na Žižkovskou věž přímo z kanceláří 🙂
Máte zájem o HPP? Ozvěte se nám také!
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám své aktuální CV na e-mail jobs@ressolution.cz. Těšíme se, až se s Vámi poznáme!
Zveřejněno: 15. 4. 2024
Jaké máme požadavky:
• VOŠ/VŠ vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• praxe v sociálních službách
• řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
• uživatelská znalost MS Office (zejména MS Word a MS Excel)
• organizační schopnosti a zodpovědnost
• pečlivost, empatický přístup, dobré komunikační schopnosti, časovou flexibilitu
• motivace k osobnímu rozvoji v problematice práce s dětmi a rodinou
• odolnost vůči stresu
Co budete dělat:
• podporovat rodiny s dětmi, aby samostatně zvládly svou nepříznivou sociální a ekonomickou situaci, posilovat rodičovské kompetence rodičů, aby vytvářeli podnětné a bezpečné prostředí pro své děti, doprovázet rodiny v rozšiřování přirozené sociální sítě rodiny, působit preventivně proti umístění dítěte mimo rodinu
• vyhodnocovat spolupráci s uživateli (individuální plánování) a vést spisovou dokumentaci, zpracovávat zprávy pro OSPOD
• poskytovat základní sociálně-právní poradenství
• úzce spolupracovat s pracovníky OSPOD, školami, volnočasovými zařízeními, úřady, psychology a dalšími odborníky
• aktivně se podílet na zvyšování kvality služeb
Co Vám můžeme nabídnout:
• 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně)
• stravenkový paušál 75 Kč/den
• možnost Home office
• pružná pracovní doba
• stabilitu, jistotu a budoucnost organizace
• příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody
Termín nástupu: ihned/dohodou
Forma: pracovní smlouva na plný úvazek
Místo pracoviště: adresa kanceláře služby: Mostní 70, Kolín
Výběrové řízení bude probíhat online a v Praze na adrese Strakonická 98, Praha 5 – Lahovice.
Strukturovaný životopis a stručný motivační dopis zasílejte na tereza.cechova@sos-vesnicky.cz
Oba dokumenty jsou základní podmínkou pro zařazení do výběrového řízení.
Zveřejněno: 15. 4. 2024
Jaké máme požadavky:
• VOŠ/VŠ vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• praxe v sociálních službách
• řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
• uživatelská znalost MS Office (zejména MS Word a MS Excel)
• organizační schopnosti a zodpovědnost
• pečlivost, empatický přístup, dobré komunikační schopnosti, časovou flexibilitu
• motivace k osobnímu rozvoji v problematice práce s dětmi a rodinou
• odolnost vůči stresu
Co budete dělat:
• podporovat rodiny s dětmi, aby samostatně zvládly svou nepříznivou sociální a ekonomickou situaci, posilovat rodičovské kompetence rodičů, aby vytvářeli podnětné a bezpečné prostředí pro své děti, doprovázet rodiny v rozšiřování přirozené sociální sítě rodiny, působit preventivně proti umístění dítěte mimo rodinu
• vyhodnocovat spolupráci s uživateli (individuální plánování) a vést spisovou dokumentaci, zpracovávat zprávy pro OSPOD
• poskytovat základní sociálně-právní poradenství
• úzce spolupracovat s pracovníky OSPOD, školami, volnočasovými zařízeními, úřady, psychology a dalšími odborníky
• aktivně se podílet na zvyšování kvality služeb
Co Vám můžeme nabídnout:
• 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně)
• stravenkový paušál 75 Kč/den
• možnost Home office
• pružná pracovní doba
• stabilitu, jistotu a budoucnost organizace
• příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody
Termín nástupu: ihned/dohodou
Forma: pracovní smlouva na plný úvazek
Místo pracoviště: adresa kanceláře služby: Husinecká 567/3, Praha 3
Výběrové řízení bude probíhat online a v Praze na adrese Strakonická 98, Praha 5 – Lahovice.
Strukturovaný životopis a stručný motivační dopis zasílejte na tereza.cechova@sos-vesnicky.cz
Oba dokumenty jsou základní podmínkou pro zařazení do výběrového řízení.
Zveřejněno: 15. 4. 2024
Požadujeme:
– magisterské VŠ – jednooborová psychologie
– schopnost komunikace a jednání s lidmi
– spolehlivost, zodpovědnost, tvořivost
– kladný vztah k dětem
– pracovitost
Nabízíme:
– práci na úvazek 1,0 i částečný
– nástup možný ihned
– dovolená 40 dnů, možnost indispozičního a studijního volna
– finanční podpora odborného a osobnostního vzdělávání
– supervize, intervize, zapojení do růstových profesních skupin
– týmová podpora, odborné vedení začínajících pracovníků
– jistota stabilní práce
– práce v nově zrekonstruovaném prostředí v pohádkovém městě Jičín
– možnost seberealizace v rámci diagnostiky i intervenčních programů individuálních i skupinových
Kontakujte nás: a.chudobova@pppjicin.cz, 17. listopadu 861, 506 01 Jičín.
Více informací: https://www.poradenstvikhk.cz/ppp/ppp-jicin/
Zveřejněno: 15. 4. 2024
Základní škola Hostivice Praha – západ přijme školního psychologa na plný úvazek.
Předpokladem je ukončené magisterské studium jednooborové psychologie, základní zkušenosti z práce s dětmi a dokončený nebo alespoň započatý akreditovaný výcvik v psychoterapii.
Plat až 70.000,- Kč/měsíčně. Nástup možný ihned.
Nabídky s životopisem zasílejte na adresu: hana.ptackova@zshostivice.cz
Zveřejněno: 9. 4. 2024
Rámcová náplň práce:
– sociální práce s dětmi a mládeží s rizikovými projevy chování
– sociálně-výchovná činnost s klienty
– ambulantní forma práce
– spolupráce na tvorbě metodických materiálů služby
Požadujeme:
– VŠ, VOŠ vzdělání a odborná způsobilost dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách (sociální pracovník – nejedná se o pracovníka v sociálních službách, psycholog, speciální pedagog)
– trestní bezúhonnost
– schopnost komunikace a práce s dětmi a mládeží
– samostatnost v rozhodování a flexibilitu
– ochotu pracovat v odpoledních hodinách
– zodpovědnost a spolehlivost
– ochotu dále se vzdělávat
– znalost práce na PC
– řidičský průkaz B
– praxe v oboru vítána
– praxe v individuálním plánování s klientem výhodou
Nabízíme:
– odpovídající platové ohodnocení
– 1,0 pracovní úvazek
– zaškolení a podporu (supervize, metodické vedení)
– zajímavou a kreativní práci v sociální oblasti
– prostor pro profesní a osobní růst
– 25 dní dovolené
– nástup možný ihned
Nazbytné náležitosti přihlášky:
– motivační dopis
– strukturovaný životopis
– čestné prohlášení o trestní bezúhonnosti (v případě přijetí je nutno doložit výpisem z rejstříku trestů)
Své žádosti zasílejte na adresu: STŘED, z. ú., Lenka Homolková, Mládežnická 229, 674 01 Třebíč nebo na e-mail: homolkova@stred.info
Bližší informace: Michaela Jeřábková, DiS., email: jerabkova@stred.info, tel. 775 725 601
Zveřejněno: 9. 4. 2024