A.Jednotlivé problémy uveďte vkaždé podkategorii vbodovém výčtu (a) – (n). U řešených problémů uveďte u každého bodu výčtu i konkrétní údaje, kdy a kde jste problém řešili a důvody, proč zůstal nevyřešen. U neřešených problémů uveďte u jednotlivých problémů důvod, proč jste je neřešili.
- Problémy řešené
- Obsahové problémy – pracoviště* (a) – (n)
- Obsahové problémy – studium (a) – (n)
- Organizační problémy – pracoviště (a) – (n)
- Organizační problémy – studium (a) – (n)
- Personální problémy – pracoviště (a) – (n)
- Personální problémy – studium (a) – (n)
- Jiné problémy (a) – (n)
- Problémy neřešené
- Obsahové problémy – pracoviště* (a)- (n)
- Obsahové problémy – studium (a) – (n)
- Organizační problémy – pracoviště (a) – (n)
- Organizační problémy – studium (a) – (n)
- Personální problémy – pracoviště (a) – (n)
- Personální problémy – studium (a) – (n)
- Jiné problémy (a) – (n)
* Např. vědecká činnost, koncepce rozvoje pracoviště, mezinárodní spolupráce apod.
B. Otázky
- Schůze ústavu konáte: pravidelně nepravidelně nekonáte
- Pokud konáte pravidelné schůze, jak často ? _______________
- Pokud nekonáte schůze pravidelně, kolik jste měli schůzí vLS 01? ________
- Pokud nekonáte schůze ústavu, jak a ským řešíte problémy pracoviště?
- Schůzky se studenty nebo jejich zástupci konáte: : pravidelně nepravidelně nekonáte
- Pokud konáte pravidelné schůzky, jak často ? _______________
- Pokud nekonáte schůzky pravidelně, kolik jste měli schůzek vLS 01? ________
- Kdo se zvašeho ústavu schůzek účastní? _______________________________
- Pokud nekonáte schůzky se studenty, jak řešíte jejich problémy nebo náměty?
C.Uveďte vtabulkovém přehledu rozsah základní pedagogické zatíženosti vašich interníchučitelů vLS 2001 (jméno, úvazek, počet povinných předmětů/hod.týdně/počet studentů; počet povinně volitelných předmětů/hod. týdně/počet studentů; počet nepovinně volitelných předmětů/hod. týdně/počet studentů; počet vedených dipl. prací, počet vedených doktorských prací.
Interní pracovník |
Úvazek |
Pov. předměty (a) počet (b) hodin (c) studentů |
Pov. volit. předměty (a) počet (b) hodin (c) studentů |
Nepov. volit. předměty (a) počet (b) hodin (c)studentů |
Počet dipl. prací |
Počet doktor. prací |
VPraze dne __________________ Podpis ____________________
Dotazník pro garanty historických oborů
(podkladový materiál pro mimořádné zasedání AS FF UK 29/11/01)
A.Jednotlivé problémy uveďte vkaždé podkategorii vbodovém výčtu (a) – (n). U řešených problémů uveďte u každého bodu výčtu i konkrétní údaje, kdy a kde jste problém řešili a důvody, proč zůstal nevyřešen. U neřešených problémů uveďte u jednotlivých problémů důvod, proč jste je neřešili.
- Problémy řešené
- Problémy koncepce studia vč. profilu absolventa, specializací apod. (a) – (n)
- Obsahové problémy studijních plánů (a) – (n)
- Obsahové problémy přijímacích zkoušek (a) – (n)
- Jiné problémy (a) – (n)
- Problémy neřešené
- Problémy koncepce studia vč. profilu absolventa, specializací apod. (a) – (n)
- Obsahové problémy studijních plánů (a) – (n)
- Obsahové problémy přijímacích zkoušek (a) – (n)
- Jiné problémy (a) – (n)
B. Otázky
- Jak získáváte informace o hodnocení studia vašimi absolventy?
- Shromažďujete informace o uplatněnosti absolventů vpraxi? ano ne
- V jakých oborech činnosti se nejvíce uplatňují?
- Vedete si Vy nebo Ústav kartotéku absolventů? ano ne
- Kontaktují Vás studenti snáměty či připomínkami ke studijnímu plánu? ano ne
- Pokud ano, jak snimi nakládáte?
- Považujete stávající studijní plány za efektivní zhlediska:
- forem výuky ano ne
- nutné kapacity učitelů ano ne
- srovnání se zahraničím ano ne
- vymezeného profilu absolventa ano ne
- možné uplatnitelnosti absolventa ano ne
- Do jaké míry jste se podílel na vypracování studijních plánů (%)?
C.Uveďte případné další informace, které se problémů studia vkompetenci garanta týkají.
VPraze dne __________________ Podpis ____________________