Úřední hodiny
Ve dnech 31. 12. 2024 a 2. 1. 2025 jsou úřední hodiny zrušeny. Těšíme se na Vás v novém roce!
Hlavní budova, místnost 130
Pondělí |
— |
— |
Úterý |
9.00 – 12.00
|
— |
Středa |
— |
14.00 – 17.00
|
Čtvrtek |
— |
14.00 – 16.00 |
Pátek |
— |
— |
(Oddělení informačních systémů nevydává přístupové údaje do SIS ani studentské průkazy)
Úřední hodiny během akademického roku
Referenty kontaktujte, prosím, přednostně prostřednictvím helpdesku (sis@ff.cuni.cz), či prostřednictvím emailů. Přispějete tím k jednoduššímu řešení Vašich požadavků. Osobní konzultace se zaměstnanci jsou možné po předchozí domluvě. Děkujeme. |
Proděkan pro informační zdroje
Vedoucí
Referát podatelny a spisové služby
Kontakty na pracovníky Referátu podatelny a spisové služby najdete na tomto webu.
Základní informace týkající se SIS najdete na stránce manualy.ff.cuni.cz
Pregraduální studium
Postgraduální studium
Rozvrhy a rezervace místností
Datová analýza
Business analýza
iFIS
Vývojář aplikací
Aplikace Žádosti
Správci dalších aplikací na jiných odděleních děkanátu
WhoIs – Eva Antošová
Docházka – Zuzana Pálková