Výběrové řízení na pozici sekretář/ka na Ústav bohemistiky pro cizince a komunikace neslyšících

Co bude Vaším úkolem?

  • zajištění chodu sekretariátu,
  • příprava dílčích podkladů pro jednání, návrhy dopisů a písemných podkladů, správa pracoven a učeben, evidence jednání a schůzek,
  • zajištění přenosu informací všemi formami komunikace (emaily, přijímání a odesílání pošty uvnitř i vně organizace) v ČJ a AJ,
  • zajišťování tlumočení z a do českého znakového jazyka dle potřeb ústavu,
  • zajištění pochůzek pro potřeby pracoviště,
  • evidence a ukládání dokumentů vč. vedení elektronické spisové služby, vyřizování cestovních příkazů a dokladů včetně zahraničních cest, korespondenční činnost,
  • evidence docházky, dovolených (plán dovolených), kontrola dočerpání dovolené na konci kalendářního roku u všech zaměstnanců spravované ZS
  • evidence a správa majetku včetně inventarizace,
  • pořizování, archivace a správa dokumentů k zajištění výuky, vědecké výzkumné činnosti a chodu ústavu, včetně agendy spojené se studenty se speciálními potřebami,
  • objednávání a zajišťování kancelářských potřeb a ekonomických agend s tím spojených,
  • správa hospodaření s finančními prostředky vč. potřebné administrace,
  • práce s MS OFFICE, SIS, WhoIs, Tajemník, Verso (Žádanky, Nepřítomnosti, Smlouvy)
  • vedení agendy přijímacích, bakalářských, magisterských, rigorózních a doktorandských zkoušek,
  • zveřejňování aktuálních informací o obou ústavech, především na nástěnkách, webových stránkách (Facebooku, Instagramu)
  • zveřejňování informací o organizačních a administrativních záležitostech spojených se studiem a činnostmi ústavu + s agendou spojenou se studenty se speciálními potřebami,
  • spolupráce s pracovišti FF UK a UK,
  • administrativní podíl na tvorbě rozvrhu
  • podíl na administraci grantových a dalších úkolů
  • další úkoly podle pokynů řídícího pracovníka, vedení fakulty aj.

Jaké požadavky byste měl/a splňovat?

  • titul Mgr. v oblasti administrativy (nebo příbuzný)
  • zkušenost z univerzitního prostředí výhodou
  • znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
  • znalost anglického jazyka umožňující běžnou komunikaci (úroveň B2 a vyšší)
  • znalost českého znakového jazyka výhodou
  • samostatná organizace času, řešení nenadálých situací, odolnost vůči stresu
  • kolegiálnost, týmovost

Co Vám nabízíme?

  • Práci na 1,0 úvazek
  • Stabilní zázemí největší české humanitní fakulty
  • Práci v tvůrčím prostředí v samém středu Prahy (Na Příkopě)
  • Nástupní hrubou měsíční mzdu 33.000,-, po zkušební době 35.000,- Kč
  • 5 týdnů dovolené, příležitost k profesnímu růstu (jazykové kurzy, tuzemské i zahraniční stáže)
  • zaměstnanecké benefity

Kdy nastoupíte?

  •  ihned nebo dle dohody

Zaujala Vás naše nabídka?

Pokud ano, zašlete nám prosím Váš strukturovaný životopis s kopií dokladů o vzdělání na e-mail katerina.belehradkova@ff.cuni.cz do 18. 8. 2024.

Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.