Výběrové řízení na pozici Inovační skaut/ka

Transfer & Impact Office hledá kolegu, či kolegyni na pozici inovační skautky, či inovačního skauta. Transfer & Impact Office (https://www.ff.cuni.cz/vyzkum-a-veda/prenos-poznatku-technologii/ ) je součástí Oddělení komerčních projektů a mezisektorové spolupráce Filozofické fakulty Univerzity Karlovy.

Co bude vašimi hlavními úkoly? 

  • vyhledávání příležitostí a podpora pro uplatnění vědeckých výsledků v praxi,
  • shromažďování a správa dat potřebných k úspěšnému zavádění inovací,
  • komunikace s externími partnery pro aplikované projekty,
  • spolupráce s akademiky na přípravě podkladů pro aplikované projekty,
  • příprava a koordinace vzdělávacích akcí pro veřejnost,
  • Příprava podkladů pro prezentaci vzdělávacích akcí pro veřejnost,
  • Aktivní správa databáze absolventů.

Jaké požadavky byste měl/a splňovat?

  • ukončené vysokoškolské vzdělání,
  • dobré komunikační schopnosti slovem i písmem v ČJ i AJ,
  • Schopnost týmové spolupráce,
  • dobrá uživatelská znalost Microsoft 365 (Word, Excel, PowerPoint),
  • logické a kreativní myšlení, schopnost prioritizace úkolů a ochotu vyvinout vlastní iniciativu,
  • schopnost samostatného rozhodování, ale i smysl pro týmovou spolupráci.

Co vám nabízíme?

  • společnost přátelského kolektivu,
  • práci na společensky relevantních projektech,
  • prostor k seberealizaci, pestrost pracovních úkolů,
  • pracoviště v centru Prahy,
  • flexibilní pracovní dobu,
  • stravenkovou kartu,
  • mzdová třída: 5.,
  • příležitost k profesnímu růstu (jazykové a odborné kurzy a stáže – tuzemské i zahraniční),
  • fakultní a univerzitní program benefitů: http://www.ff.cuni.cz/benefity.

Kdy můžete nastoupit?

  • nejdříve červen 2024
  • Úvazek: 0,8 (32 hodin týdně)

Zaujala Vás naše nabídka?

Prosíme o zaslání strukturovaného CV na adresu vedoucí Oddělení komerčních programů a mezisektorové spolupráce ivana.petrzelova@ff.cuni.cz nejpozději do 14.6.2024. Do předmětu prosím uveďte „Pozice inovační skaut/ka“. Vybraní/é uchazeči/ky budou pozváni/y k osobnímu pohovoru.