Co bude Vašimi hlavními úkoly?
- Kontrola budov, provádění pravidelných obchůzek
- Ostraha a ochrana majetku
- Sledování odchodů a příchodů osob v objektu
- Sledování a kontrola příjezdů a odjezdů vozidel, ovládání vjezdových vrat
- Vedení a kontrola evidence a uspořádání klíčů, jejich vydávání a evidence výdejů
- Kontrola a ovládání EPS a EZS
- Plnění povinností vyplývajících ze zákona o požární ochraně – ohlašovna požáru
- Kontrola kamerového systému
- Ovládání systémů přes PC
Jaké předpoklady a požadavky byste měl/a splňovat?
- Vzdělání – výuční list
- Základní znalost AJ (porozumění dotazu a schopnost odpovědi)
- Práce na PC (MS Office)
- Důstojné vystupování a komunikační schopnosti
- Spolehlivost, zodpovědnost a flexibilita
- Odolnost vůči stresu
- Schopnost osvojovat si novinky v oblasti krizového řízení a bezpečnosti
- Zkušenost s prací na recepci výhodou
- Bezúhonnost
Co vám nabízíme?
- Úvazek 1,0
- Pracovní smlouva na 1 rok, v případě oboustranné spokojenosti prodloužení pracovněprávního vztahu
- Stabilní zázemí velké vzdělávací instituce
- Zajímavou a odpovědnou práci
- Hrubou mzdu 25 800 Kč/měs.
- 25 dnů dovolené a 5 dnů volna pro osobní rozvoj
- Příspěvky na stravné
- Pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností
- široká škála zaměstnaneckých benefitů: https://www.ff.cuni.cz/fakulta/oddeleni-dekanatu/osobni-oddeleni/benefity/
Náležitosti přihlášky
- strukturovaný životopis
- motivační dopis (max. 1/2 normostrany)
Kdy nastoupíte?
- od 1. 5. 2025 nebo dle dohody
Zaujala Vás naše nabídka?
Pokud ano, zašlete nám prosím Váš motivační dopis a strukturovaný životopis na email barbara.poslusna@ff.cuni.cz do 20. 4. 2025.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Zasláním svého životopisu souhlasíte, aby FF UK zpracovávala Vaše osobní údaje pro účely vedení evidence uchazečů o zaměstnání v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů“ ve znění pozdějších podpisů po dobu trvání výběrového řízení.
Děkanka FF UK si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Každý účastník výběrového řízení nese své náklady samostatně a nevzniká mu nárok na jejich úhradu.