Výběrové řízení na pozici: ROZPOČTÁŘ EKONOMICKÉHO ODDĚLENÍ

Přijmeme nového kolegu/kolegyni na Ekonomické oddělení FF UK.

Co bude Vaším úkolem?

Vykonávání samostatně odborné práce v oblasti čerpání prostředků projektů a grantů:

  • poskytování odborné pomoci řešitelům s administrací projektů, spolupráce s řešiteli při sestavování rozpočtu projektů,
  • poskytování základních informací týkající se finančních prostředků řešitelům projektů,
  • odpovědnost za čerpání finančních prostředků jednotlivých zakázek v úzké spolupráci s finanční účtárnou,
  • ověřování oprávněnosti předkládaných požadavků na čerpání finančních prostředků,
  • kontrola náležitosti souvisejících dokladů (faktury, pokladní vyúčtování),
  • schvalování proplacení finančních prostředků z účtů jednotlivých zakázek,
  • operativní řešení úkolů vyžadující kontakt s dalšími pracovišti, zejména s grantovým aosobním oddělením, 
  • spolupráci s auditory při zpracování průběžných i závěrečných auditů projektů, v rámci své činnosti podávání návrhů nápravných opatření,
  • úzká spolupracuje s ostatními kolegy v rámci ekonomického oddělení a děkanátních pracovišť..

Co Vám nabízíme?

  • úvazek 1,0,
  • pracovní smlouva na 1 rok, v případě vzájemné spokojenosti prodloužení pracovněprávního vztahu,
  • být součástí dynamického a stabilního oddělení, které je tvořeno aktivními lidmi, kteří vzájemně spolupracují a podporují se navzájem. Společně překonávají výzvy a vzájemně se inspirují a posouvají dále,
  • stabilní zázemí velké vzdělávací instituce, která podporuje inovace a nové nápady,
  • zajímavou a odpovědnou práci,
  • odpovídající mzdové ohodnocení v souladu s Vnitřním mzdovým předpisem UK,
  • příležitost k profesnímu růstu (další odborné vzdělávání aj.),
  • 25 dnů dovolené a 5 dní pro osobní rozvoj,
  • příspěvky na stravné,
  • pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností,
  • zaměstnanecké benefity: https://www.ff.cuni.cz/fakulta/oddělení-dekanatu/osobni-oddeleni/benefity.

Jaké požadavky byste měl/a splňovat?

  • vysokoškolské vzdělání ekonomického směru,
  • znalost účetních postupů (znalost účtování nevýdělečných organizaci výhodou),
  • základní znalost anglického jazyka – porozumění finančním dokladům v angličtině,
  • znalost práce na PC (MS Excel a další nástroje nutné pro práci s čísly),
  • odpovědnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, flexibilita,
  • znalost administrativy vysokoškolského prostředí výhodou.

Kdy nastoupíte?

  • Ihned nebo dle dohody

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám prosím Váš strukturovaný životopis a motivační dopis co nejdříve, nejpozději však do 31. 3. 2025 na e-mailovou adresu: alena.pelikanova@ff.cuni.cz

Vybraní uchazeči/uchazečky budou pozváni/y do druhého kola formou osobní schůzky.

Zasláním svého životopisu souhlasíte, aby FF UK zpracovávala Vaše osobní údaje pro účely vedení evidence uchazečů o zaměstnání v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů“ ve znění pozdějších podpisů po dobu trvání výběrového řízení.

Děkanka FF UK si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Každý účastník výběrového řízení nese své náklady samostatně a nevzniká mu nárok na jejich úhradu.