Co bude Vaším úkolem?
- vykonávání samostatné odborné práce v oblasti čerpání prostředků zahraničních projektů
- průběžné sledování předpisů EU pro správu grantů, spolupráce s odpovědnými osobami a koordinátory projektů EU v ČR,
- poskytování odborné pomoci řešitelům s administrací projektů, spolupráce s řešiteli při sestavování rozpočtu projektů,
- poskytování základních informací týkající se finančních prostředků řešitelům projektů,
- odpovědnost za čerpání finančních prostředků jednotlivých zakázek v úzké spolupráci s finanční účtárnou,
- ověřování oprávněnosti předkládaných požadavků na čerpání finančních prostředků,
- kontrola náležitosti souvisejících dokladů (faktury, pokladní vyúčtování),
- schvalování proplacení finančních prostředků z účtů jednotlivých zakázek,
- operativní řešení úkolů vyžadující kontakt s dalšími pracovišti, zejména s grantovým a osobním oddělením,
- spolupráci s auditory při zpracování průběžných i závěrečných auditů projektů, v rámci své činnosti podávání návrhů nápravných opatření, úzká spolupráce s ostatními rozpočtáři v referátu
- a dále plnění dalších úkolů podle pokynů nadřízeného pracovníka
Jaké požadavky byste měl/a splňovat?
- vysokoškolské vzdělání ekonomického směru,
- znalost účetních postupů (znalost účtování nevýdělečných organizaci výhodou),
- základní znalost anglického jazyka – porozumění finančním dokladům v angličtině
- znalost práce na PC (Excel aj. nástroje nutné pro práci s čísly)
- odpovědnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, flexibilita
- znalost administrativy vysokoškolského prostředí výhodou
Co Vám nabízíme?
- úvazek 1,0
- pracovní smlouva na 1 rok, v případě vzájemné spokojenosti prodloužení pracovněprávního vztahu
- být součástí dynamického a stabilního oddělení, které je tvořeno aktivními lidmi, kteří vzájemně spolupracují a podporují se navzájem. Společně překonávají výzvy a vzájemně se inspirují a posouvají dále
- stabilní zázemí velké vzdělávací instituce, která podporuje inovace a nové nápady
- zajímavou a odpovědnou práci,
- odpovídající mzdové ohodnocení v souladu s Vnitřním mzdovým předpisem UK,
- příležitost k profesnímu růstu (další odborné vzdělávání aj.),
- 25 dnů dovolené,
- příspěvky na stravné,
- pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností,
- zaměstnanecké benefity: https://www.ff.cuni.cz/fakulta/oddělení-dekanatu/osobni-oddeleni/benefity
Kdy nastoupíte?
- ihned nebo dle domluvy
Zaujala Vás naše nabídka?
Pokud ano, zašlete nám prosím Váš strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail alena.pelikanova@ff.cuni.cz nejpozději do 16. 9. 2024 a do předmětu uveďte „Výběrové řízení Rozpočtář/ka EO“. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Děkan FF UK si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu. Každý účastník výběrového řízení nese své náklady samostatně a nevzniká mu nárok na jejich úhradu.