zpět
-
Za provedení přijímacího řízení jsou odpovědni:
-
v rámci koncepce přijímacího řízení proděkanka pro studijní záležitosti Ilona Gillernová;
-
v rámci organizační činnosti: Ing. Michal Marcolla, referát pro přijímací řízení: Eliška Doušová, Jitka Plášilová
-
v rámci obsahové přípravy a provedení 1. kola přijímacího řízení garanti a autoři testů dle opatření děkana č. 11/2008;
-
v rámci základních součástí jejich vedoucí a jimi stanovení garanti přijímacího řízení.
-
-
Proděkanka Ilona Gillernová odpovídá zejména za včasné vydání „Pokynů pro provedení přijímacího řízení“ (nejpozději do 12. května 2008) a všech dalších dispozic nutných k provedení přijímacího řízení.
-
Referát pro přijímací řízení: Eliška Doušová a Jitka Plášilová odpovídají zejména za včasnou přípravu všech materiálů, za včasné stanovení organizačních dispozic včetně harmonogramu zkoušek, za dodržení všech zákonných lhůt stanovených pro sdělování termínů a výsledků přijímacího řízení a za zákonné nakládání s osobními daty uchazečů.
-
Vedoucí základních součástí odpovídají zejména za realizaci přijímacího řízení dle písemných „Pokynů po provedení přijímacího řízení“, za obsahovou a formální správnost ústní jednokolové přijímací zkoušky a 2. kola dvoukolové přijímací zkoušky, za organizaci přijímacího řízení na svém oboru, za zákonné nakládání s osobními daty uchazečů, za zajištění účasti pracovníků své základní součásti na prezenci a dozoru při písemné jednokolové zkoušce a 1. kole dvouoborové přijímací zkoušky . Zajišťují též prezenci a pedagogický dozor u talentových zkoušek a organizace nahlížení uchazečů do materiálů dle opatření děkana č. 10/2008.
-
Garanti 1. písemného kola dvoukolové přijímací zkoušky a písemné jednokolové přijímací zkoušky, autoři testů a další pracovníci určení k výrobě testů jsou zodpovědni za přípravu testů dle opatření děkana č. 11/2008.
-
Všichni členové zkušebních komisí a pedagogického dozoru (včetně vedoucích místností a pracovníků provádějících prezenci) jsou zodpovědni za korektní jednání s uchazeči. Nejsou oprávněni podávat informace o výsledcích zkoušek ani zaujímat stanoviska k průběhu zkoušky a úrovni zkoušeného nad rámec vymezený protokolem o přijímací zkoušce.
-
Referát přijímacího řízení je zodpovědný za zveřejnění výsledků 1. kola, celkových výsledků a dalších informací. Laboratoř výpočetní techniky je zodpovědná za zajištění bezproblémového chodu všech technických prostředků pro zajištění hladkého průběhu přijímacího řízení.
-
Autorizované informace o průběhu a obecných pravidlech přijímacího řízení mohou uchazečům podávat pouze proděkanka pro studijní záležitosti a referentky pro přijímací řízení. Podávat informace o průběhu zkoušky na daném oboru (studijním programu nebo skupiny oborů) mohou pouze vedoucí základních pracovišť a oboroví garanti přijímacího řízení.
-
Pro zdárný průběh přijímacího řízení budou v době konání talentových zkoušek 17.5.2008, 24.5.2008 a 31.5.2008; dále od 2.6.2008 od 14.6.2008 a od 25.6.2008 do 27.6.2008 do 16.00 přítomni správce sítě a vedoucí správy budov nebo jejich zástupci. 10.
-
Dovolená nebo pracovní nepřítomnost zainteresovaných pedagogických, vědeckých, administrativních a odborně technických pracovníků se v době konání přijímacího řízení (včetně náhradního termínu) a přezkumného řízení nepřipouští; případné výjimky z vážných doložených důvodů uděluje děkan.
-
Vedoucí základních součástí nebo jejich zástupci budou přítomni na svých pracovištích po celou dobu konání písemných i ústních zkoušek v řádném i náhradním termínu na svém oboru, na jednání hlavní přijímací komise ( 7.7. – 8.7. 2008 ) a v době přezkumného řízení (od 12.-14.8.2008, termín bude upřesněn na hlavní přijímací komisi). Po celou dobu konání písemných i ústních zkoušek a v době přezkumného řízení bude na fakultě přítomna proděkanka pro studijní záležitosti a referát pro přijímací řízení.
-
Za zdárný průběh přijímacího řízení bude všem, kdo se na něm přímo podíleli, poskytnuta finanční odměna. Za nedodržení uvedených opatření budou vůči odpovědným pracovníkům vyvozeny pracovně-právní důsledky.
-
Harmonogram přijímacího řízení 2008/2009 oborů vypsaných k 29. 2. 2008
-
5.5.-12.5. – výdej materiálu (obálky s okénkem, barevné papíry) pro talentové zkoušky a 1. kolo (výdej bude probíhat po předchozí telefonické dohodě)
-
do 25.4. garanti testů mohou s proděkankou Ilonou Gillernovou konzultovat případnou odlišnou podobu strojově vyhodnocovaných testů dle opatření děkana č. 11/2008.
-
do 18.4. , 25.4. – odeslání pozvánek k talentovým zkouškám (referát přijímacího řízení)
-
do 2.5. – odeslání pozvánek k přijímacím zkouškám (referát přijímacího řízení)
-
do 5.5. – proděkanka Gillernová sdělí vedoucím ZS požadavky na obsazení dozoru a prezence při písemných zkouškách
-
do 7.5. – vedoucí ZS nahlásí obsazení dozoru a prezence při písemných zkouškách
-
do 12.5. – vedoucí ZS nahlásí místnost a službu zajišťující nahlížení uchazečů
-
do 12.5. – vydání „Pokynů pro provedení přijímacího řízení“ proděkankou Ilonou Gillernovou
-
do 16.5. , 23.5., 30.5.– garanti připraví příslušný počet testů pro talentové zkoušky
-
do 30.5. – garanti připraví příslušný počet testů pro jednokolovou písemnou zkoušku a 1. kolo dvoukolové zkoušky
-
do 30.5. – příprava prezenčních listin, flashdisky pro zápis výsledků, rozpis zkoušek, harmonogram zasedání hlavní přijímací komise a další dle potřeby (referát přijímacího řízení)
-
2.6.-7.6. – 1. týden přijímacích zkoušek
-
garanti zajistí distribuci testů do místností, ve kterých se konají přijímací zkoušky;
-
identifikační štítky spolu s flashdiskem pro zápis výsledků budou vydány referátem přijímacího řízení po odevzdání anonymních výsledků (seznam podle čísel testů se získanými body);
-
termín odevzdání výsledků je druhý pracovní den po konání příslušné zkoušky; pokud se zkouška koná v pátek, výsledky musí být odevzdány nejpozději v pondělí 16.6. do 12.00;
-
spolu s výsledky je nutné odevzdat na flashdisku znění testu ve všech variantách se správným řešením, s vyhodnocením a způsobem bodování pro potřeby přezkumného řízení
-
-
6.6. – výsledky 1. kola zveřejněny na webové stránce a úřední desce (referát přijímacího řízení)
-
19.-20.6. – nahlížení do testů pro uchazeče, kteří nepostoupili do 2. kola dvoukolové přijímací zkoušky a pro ty, kteří neuspěli u jednokolové písemné přijímací zkoušky
-
6.6. – výdej protokolů; seznamů uchazečů postupujících do 2. kola a těch, kteří budou vykonávat ústní jednokolovou přijímací zkoušku; fleshdisků pro zápis výsledků
-
9.6. – 14.6. – 2. týden přijímacích zkoušek
-
termín odevzdání výsledků 2. kola a ústních jednokolových přijímacích zkoušek je druhý pracovní den po jejich skončení;
-
řádně vyplněné a podepsané protokoly (je třeba podepsat i protokoly uchazečů, kteří se k přijímací zkoušce nedostavili) seřazené podle abecedy a stejně seřazené testy a záznamové archy musí být odevzdány spolu s výsledky; je třeba odevzdat také všechny další písemné materiály, které zhotoví uchazeč a jejichž obsah je hodnocen při přijímací zkoušce (jazykový test atp.).
-
-
20.6. – referát přijímacího řízení sdělí vedoucím ZS harmonogram náhradního termínu
-
do 24.6. – garanti připraví příslušný počet testů pro náhradní termín
-
25.-27.6. – náhradní termín přijímacího řízení (na odevzdání výsledků náhradního termínu se obdobně vztahuje odst. q) s tím, že výsledky musí být odevzdány nejpozději ve středu 30.6. do 15.00)
-
7.7.-8.7. – jednání hlavní přijímací komise, nutná přítomnost zástupců oborů
-
15.7. – celkové výsledky zveřejněny na webové stránce a úřední desce (referát přijímacího řízení)
-
31.7. – odeslání rozhodnutí o ne/přijetí
-
12.-14.8. – příprava přezkumného řízení proděkankou Gillernovou a zástupci oborů
-
V Praze dne 15. dubna 2008
PhDr. Michal Stehlík, Ph.D.
děkan FF UK